Skip to content

Ангел Золоте Волосся. Зірка Мензатюк - ГДЗ 6 клас Архипова 2023

Posted on:27 грудня 2023 р. at 00:00

1. ГАЛИНІ НЕЩАСТЯ

Якою ти уявляєш дівчинку Галю?

Я уявляю Галю як звичайну дівчинку-підлітка, яка переживає складний період у житті. Вона почувається самотньою і нещасною. Їй бракує уваги і підтримки з боку близьких.

Які обставини змусили Галю зайти в собор? Опиши внутрішній стан дівчинки

Галя зайшла до собору, щоб поставити свічку і помолитися, бо дуже переживала через хворобу братика. Вона була пригніченою, сумною. Галі хотілося, щоб хтось почув її молитву і допоміг.

Як ти розумієш вислів «ніби ангели хату перелетіли»?

Вислів «ніби ангели хату перелетіли» я розумію як щось дуже гарне, чисте, світле і радісне. Ніби раптом у хаті запанували мир і спокій.

Як думаєш, «модне» ім’я допомагає людині в житті? Що означає твоє ім’я?

На мою думку, модне ім’я не допомагає людині в житті. Набагато важливіші внутрішні якості та вчинки.

2. НЕСПОДІВАНИЙ ГІСТЬ

Як думаєш, чому в кімнаті Галі з’явився Ангел Золоте Волосся?

Я думаю, Ангел Золоте Волосся з’явився в кімнаті Галі, щоб допомогти їй у скрутний час. Він прийшов підбадьорити її та показати, що все буде добре.

Які художні засоби використано для опису зовнішності Ангела? Яка їхня роль?

Для опису зовнішності Ангела використано епітети “вродливий”, “золоте волосся”, порівняння “ніби обрамлене золотом - ясним сяючим німбом”. Це допомагає створити образ прекрасного і світлого Ангела.

Чому, на твою думку, Галі хотілося дива?

Для опису зовнішності Ангела використано епітети “вродливий”, “золоте волосся”, порівняння “ніби обрамлене золотом - ясним сяючим німбом”. Це допомагає створити образ прекрасного і світлого Ангела.Галі хотілося дива, бо вона переживала важкі часи через хворобу братика. Диво дало б їй надію, що все налагодиться.

Прочитай інформацію. Поміркуй, чому письменниця обрала образ Ангела Золоте Волосся.

Образ Ангела Золоте Волосся походить з християнської іконографії, де архангел Гавриїл часто зображується як юнак із золотим волоссям. Цей образ уособлює небесну підтримку і допомогу, якої так потребує Галя.

3. ХЛОПЧИНА З МИНУЛОГО - 4. ДИВО

Яке перше диво сталося з Галею?

Перше диво, яке сталося з Галею, - це мандрівка в минуле, коли вона побачила будівництво Успенського собору.

Чи віриш ти в диво? Поміркуй, як змінилося б твоє життя, якби сталося те, про що ти мрієш.

Я вірю в диво і думаю, що якби раптом сталося те, про що я мрію, моє життя змінилося б кардинально. Я б став щасливішим і впевненішим у собі.

5. УСПІХ І РОЗЧАРУВАННЯ

Про що Ангел попросив дівчинку? Чому його прохання було слушним для неї?

Ангел попросив Галю знаходити добре в тому, що є в її житті. Це слушна порада, адже часто ми не цінуємо те, що маємо, і зосереджуємося лише на проблемах.

А для тебе така порада Ангела корисна? Чому?

На мою думку, ця порада корисна для кожного.

Спрогнозуй, чи вдасться Галі скористатись підказкою Ангела, зважаючи на її вдачу.

На жаль, з огляду на вдачу Галі, важко спрогнозувати, чи вдасться їй скористатися підказкою Ангела. Вона досить емоційна і не завжди об’єктивна.

Як Галя реагувала на те, що їй доводилося відповідати перед класом?

Коли Галі доводилося відповідати перед класом, вона дуже хвилювалася, плуталася і не могла чітко висловити свої думки.

Що потрібно, на твою думку, щоб бути впевненим/впевненою перед аудиторією?

Щоб бути впевненим перед аудиторією, потрібно добре знати тему, вірити в те, про що говориш, і вміти подати інформацію цікаво.

Як думаєш, чи підвищилась самооцінка дівчинки через одержані «дванадцятки»?

Так, отримані “дванадцятки” значно підвищили самооцінку Галі. Вона відчула себе впевненіше і навіть побачила в учительці щось хороше.

Як мандрівка в минуле вплинула на дівчинку?

Мандрівка в минуле справила велике враження на дівчинку. Вона на власні очі побачила будівництво славетного Успенського собору, а це надихнуло її цікавитися історією та мистецтвом Київської Русі.

Відскануй QR-коди й прочитай далі

6. КАТЕРИНА ПЕТРІВНА

Як думаєш, чому ікони, намальовані дуже давно, збереглися до нашого часу?

Можу припустити, що ікони, намальовані дуже давно, збереглися до нашого часу завдяки цілому ряду факторів. Вони включають якість матеріалів, таких як дерево для дощок, якість пігментів, використаних для фарб, які були стійкими до старіння. Також важливим фактором є турбота і дбайливе зберігання цих творів мистецтва протягом століть, часто в церквах, монастирях або музеях, де забезпечувалися належні умови, щоб захистити їх від зношування, вологи та інших шкідливих факторів.

Як Галі вдалося дізнатися, хто намалював старовинну ікону «Архангел Гавриїл (Ангел Золоте Волосся)»?

Що стосується Галі та ікони “Архангел Гавриїл (Ангел Золоте Волосся)”, то, наскільки можна зрозуміти з контексту, вона дізналася про художника, який міг її створити, через знання, які отримала від свого батька і викладачів. Вона також могла спостерігати за збігом імені художника, яке вказано в альбомі, з ім’ям, яке згадувалось у її власних розмовах.

Яким було рішення Галі мити скло в автомобілях — обдуманим, виваженим чи спонтанним? Наскільки це небезпечно для дитини її віку? Чи здатний/здатна ти на такі вчинки заради рідних?

Рішення Галі мити скло в автомобілях, судячи з контексту, було досить спонтанним і викликане відчайдушною потребою знайти гроші для лікування її брата.

Цей вчинок був небезпечний для дитини її віку, оскільки вона могла отримати травму в місті, не розуміючи повністю ризиків, пов’язаних із дорожнім рухом.

Щодо моєї здатності до подібних вчинків, то важко однозначно сказати, оскільки кожна ситуація унікальна і вимагає індивідуального розгляду. Утім, бажання допомогти рідним і близьким може спонукати людей до різного роду жертв і вчинків, які вони зазвичай не робили б.

11. КРАХ НАДІЙ

Як ти оцінюєш ставлення Галі до навчання? Як думаєш, наскільки успіхи чи невдачі в школі залежать від особистого життя учнів чи учениць?

Оцінити ставлення Галі до навчання складно, бо в оповіданні мало уваги приділяється саме цьому аспекту її життя. З тексту можна зробити висновок, що вона не є відмінницею, але й не відстає у навчанні.

На мою думку, особисте життя учнів безперечно впливає на їхні успіхи в школі. Якщо вдома панують любов, підтримка і розуміння, дитина почувається впевненіше і краще засвоює матеріал. А от проблеми в сім’ї, хвороби близьких чи інші негаразди можуть відволікати та заважати зосередитися.

Знайди в тексті та зачитай опис Галиної кімнати. Це інтер’єр. Склади за аналогією опис власної кімнати. Як думаєш, що додає затишку твоїй оселі? Наскільки важливо, на твою думку, дотримуватися чистоти у власному домі?

Опис кімнати Галі дуже лаконічний: “У своїй кімнаті Галя сіла за письмовий стіл, на якому лежали підручники, зошити та альбом «Мистецтво Київської Русі»“.

Моя кімната невелика, але затишна. Там стоїть ліжко, письмовий стіл, шафа для одягу і поличка з книжками та іграшками. На стінах висять постери улюблених гуртів. А ще там живе мій улюблений песик на ім’я Рекс. Саме він робить кімнату по-справжньому домашньою і затишною.

На мій погляд, дуже важливо підтримувати чистоту вдома. Коли навкруги панує безлад, важко зосередитися і відчути спокій. Тому я стараюся прибирати за собою речі та не захаращувати простір. Чистота - запорука гарного настрою!

НОВЕ Й ЦІКАВЕ

Знайди інформацію про те, як раніше виготовляли фарби

Традиційно для виготовлення фарб в іконописі використовувалися природні мінеральні та органічні пігменти. Для створення пігментів могли використовуватися різні мінерали, рослинні матеріали, а також метали та їх сполуки. Основні компоненти для мінеральних пігментів зазвичай добували з глини, землі, металів і мінералів.

Чи можливо зараз створити вохру? Що для цього потрібно?

Вохра є одним з найстаріших пігментів, який використовувався у живописі та іконописі. Вона являє собою природну глинисту землю, що містить оксиди заліза, які визначають її колір — від світло-жовтого до темно-червоного. Існують різні види вохри залежно від її колірної гами та місця походження.

Щоб створити вохру сьогодні, потрібно знайти відповідний вид глини з високим вмістом оксидів заліза. Глину зазвичай ретельно подрібнюють, вимивають для видалення домішок, висушують і подрібнюють до вигляду порошку. Потім її можна змішати з в’яжучою речовиною, такою як яєчний жовток, клей або олія, для створення фарби, готової до використання у живописі чи іконописі.