Skip to content

Календарно-тематичне планування Зарубіжна література 7 клас Волощук 2024

Posted on:17 березня 2024 р. at 00:00

Календарно-тематичне планування до курсу “Зарубіжна література. 7 клас” авторства Волощук Є. В., Слободянюк О.М. відповідає Модельній навчальній програмі для закладів загальної середньої освіти, рекомендованої Міністерством освіти і науки України.

Планування передбачає 1,5 години на тиждень, що становить 52,5 години за навчальний рік.

Програма включає вивчення таких тем:

  1. Історія та вигадка в літературі: розглядаються питання відтворення історичних подій та постатей у художніх творах, а також моральні цінності в літературі.
  2. Історія Йосипа Прекрасного: аналізується моральні та психологічні аспекти історії, образ Йосипа як втілення цінностей віри та прощення.
  3. Божа Матір. Дитинство Христа: вивчення біблійних історій та їх морального змісту.
  4. Чудеса Ісуса Христа: обговорення моральних цінностей, утверджуваних в оповідях про чудеса.
  5. Легенди середньовічної Європи та історія короля Артура: вивчення жанру балади, легенд про короля Артура та ідеалу лицаря.
  6. Народні балади та історія Робіна Гуда: аналіз народної фантазії та критики суспільних стосунків.
  7. Балада про короля Ліра: тема стосунків батьків і дітей, моральні вади персонажів.
  8. Літературні балади Фрідріха Шиллера та Адама Міцкевича: вивчення історії створення та моральних якостей персонажів.
  9. Історичні романи Вальтера Скотта та Олександра Дюма: аналіз особливостей жанру, історичних подій та образів героїв.
  10. Вогнем і мечем Генріка Сенкевича: зображення національно-визвольної війни та історичних постатей.
  11. Щоденник Анни Франк: внутрішній моральний опір оповідачки нацистській ідеології.
  12. Детективні твори Едгара Алана По, Артура Конан Дойла та Агати Крісті: особливості жанру, аналітичні здібності героїв.
  13. Фентезійні твори Клайва Льюїса та Ніла Геймана: вивчення жанру фентезі, образів добра та зла, морального дорослішання персонажів.

Програма також передбачає використання варіативного компонента та проведення тематичних діагностичних оцінювань.

Завантажити